marți, 9 februarie 2010

Pentru inceput....

In ultima perioada am simtit nevoia unei schimbari in viata mea. Nu neaparat o schimbare cat ceva nou, ceva care sa ma scoata din monotonia de zi cu zi. De aceea, in timp ce eram la un ceai, mi-a trecut prin minte ideea unui blog. De cateva zile simt ca ma apasa tot felul de idei, ganduri, si sunt atat de multe incat m-am gandit ca ar fi timpul ca incep sa le si astern pe foaie. Sau pe un blog...Si astfel a luat nastere blogul meu: Cuvinte- cu si fara suflet.

Este pentru prima data cand imi voi asterne in fata oamenilor sentimentele si gandurile cele mai adanci , insa imi voi asuma si acest risc. De astazi sunt hotarata sa ma schimb. Si schimbarea va incepe din seara asta. Si va continua si maine, cand voi incepe un nou drum in ceea ce priveste cariera mea profesionala. Voi cunoaste alte fețe, alte tipuri de personalitati, va trebui sa ma daptez unui alt tip de program de munca, va trebui inca o data sa dovedesc sefului ca nu a gresit cand m-a ales pe mine, insa eu consider ca acesta este farmecul vietii: sa fii intr-o permanenta cunoastere, sa descoperi din ce in ce mai mult, pentru ca in final sa fii multumit de ceea ce ai realizat.

Cam atat pentru aceasta seara. Ce-i prea mult din prima incepe sa-si piarda farmecul, asa ca ma veti putea descoperi mai mult in zilele ce urmeaza. Veti descoperi ce hobby-uri am, ce tip de persoana sunt, si mai ales ce trairi si sentimente isi fac simtite prezenta in fiecare zi. Si credeti-ma ca nu sunt putine....

Un comentariu:

SCHUMI spunea...

Ma simt onorata sa dau primul comment....Iti urez bun venit in blogosfera, mult succes si sa reusesti mereu sa fii tu!
Vor fi momente cand nu vei mai vrea sa scrii, cand vei considera ca oamenii te lovesc pentru ca ai expus punctele slabe, vor fi momente cand vei primi un commnet care iti va face ziua...dar tu si cu el ( blogul) veti fi prieteni si depinde de voi cum va sudati prietenia...
Cat mai multe articole pozitive si o imbratisare mare...de la...mine:)