miercuri, 17 februarie 2010

LA MULTI ANI

Astazi este ziua unui om drag mie. Unui om care a insemnat totul pentru mine. Unui om caruia i-am incredintat toate clipele mele, toate trairile mele. De aceea, desi i-am zis si personal, mai doresc sa0i urez inca o data LA MULTI ANI, sa fie fericit , sanatos si iubit.Chiar imi doresc aceste lucruri pentru el, chiar daca intre noi nu mai sunt sanse. Chiar daca el considera ca i-am stricat ziua rugandu-l sa o terminam si sa incercam sa ne vedem fiecare de viata lui. Sunt convinsa ca acesta este cel mai bun lucru pe care il puteam face, atat pentru mine cat si pentru el. Chiar daca simt ca il iubesc din toata inima si desi in aceste clipe nu-mi pot imagina viata fara el, nu-mi pot imagina zilele fara sa-i aud vocea, fara sa-l simt langa mine, e cea mai buna alegere pe care am putut sa o fac.
Am sa postez si aceasta melodie, care in mare masura exprima multumirea mea pentru clipele frumoase pe care mi le-a oferit. LA MULTI ANI!

http://www.youtube.com/watch?v=9CkKuA86Mis&feature=related

Un comentariu:

Anonim spunea...

Fii sincera! Macar cu tine :)