luni, 8 martie 2010

LA MULTI ANI!

La multi ani pentru toate mamele si femeile!Astazi este ziua voastra, o zi in care trebuie sa fiti rasfatate si sa vi se multumeasca pentru fiecare clipa in care ati fost alaturi de noi!
La multi ani , MAMI! Desi au trecut anii in care ma pregateam cu cateva zile de ziua ta, in care iti confectionam felicitari si cadouri, in sufletul meu tot un copil am ramas si daca as fi fost acasa poate ca m-as fi gandit la o mica felicitare...
MAMA...e un cuvant atat de mic dar cu o atat de mare insemnatate! Pentru mine mama inseamna totul...e fiinta care este mereu in urma mea si ma ajuta, este persoana care ma sprijina la greu, care imi accepta greselile, care incearca sa ma inteleaga si din cand in cand sa –mi si acopere unele greseli, cu speranta ca poate voi intelege ca am gresit si nu le voi mai face si a doua oara. Este persoana care incearca sa fie alaturi de mine chiar daca deciziile mele nu sunt cele mai bune, care incearca sa-mi arate unde gresesc dar fara sa-mi impuna ceva concret. Este mama...si acest cuvant spune totul...
De aceea, astazi vreau sa-ti multumesc MAMI pentru tot ce ai facut pana acum pentru mine, ca esti umarul pe care de multe ori pot sa plang si sper sa te tina Dumnezeu multi ani de acum incolo, sa ne putem bucura impreuna de micile bucurii ale vietii! Imi pare rau ca nu pot fi astazi langa tine dar stiu ca esti pe maini bune,alaturi de tatal si de sora mea!
Te iubesc!

Niciun comentariu: