miercuri, 7 iulie 2010

Happy

Astazi ma simt mult mai bine…Poate pentru ca incep sa ma linistesc…Poate pentru ca incep sa vad ca sunt mult persoane care ma plac si ma vor in jurul lor.

Am terminat sa ma mai gandesc unde esti, cu cine esti, de ce nu suni, chiar am trecut intamplator prin fata blocului tau si nici macar nu m-am gandit sa ma uit sa vad daca e masina parcata in fata blocului. Simt ca nu ma mai intereseaza atat de mult si acest lucru imi da o stare de liniste pe care nu am mai simtit-o de mult.

Am inceput sa-mi fac planuri pentru aceasta vara, sa imi pregatesc concediul si ma simt foarte entuziasmata. Nu mai stau sa te astept ca poate -poate iti vei face un pic de timp si vom pleca si noi undeva…

Desi afara sta sa ploua si este o zi mai degraba de a sta in pat si de a dormi, eu ma simt foarte happy. Ma incanta lucrurile minore, sunt mai atenta la cei din jurul meu si imi doresc sa fac multe lucruri. Asa ca…trebuie sa inchei aici postarea pentru ca trebuie sa plec la o intalnire de afaceri…

Niciun comentariu: