luni, 26 iulie 2010

Luni!

E luni…Si ca in orice luni, prima zi din saptamana si prima zi dupa weekend, mi-este foarte greu sa ma trezesc. De fapt treaza sunt de la ora 7 insa chiar si acum , dupa 3 ore simt ca inca mai dorm.Toti in jurul meu, la birou, sunt la fel ca si mine. Sunt somnorosi, fara chef de munca si parka facem ce facem ca sa treaca timpul mai repede si sa se termine si programul.

Eu ma simt obosita dupa acest weekend. Am mers la piscina cu gandul sa ma bronzez dar ,cum socoteala de acasa nu este intotdeauna ca aceea din targ, in loc sa ma intorc bronzata, m-am intors arsa. Mi-e greu sa dorm noaptea si mi-e greu sa merg. Simt ca temperatura corpului meu trece de 100 de grade iar prin bluza mea alba se vede roseata pielii. Dar ce sa faci cand esti inconstienta si doresti un lucru fara sa te gandesti mult inainte?Suporti acum consecintele.Un pic de iaurt, o aspirina, o bluzita mai larga si asta este. Astepti sa treaca cat mai repede pentru a merge din nou la plaja.

UUPPSS…cred ca am si racit ca stranut de 10 min incontinuu!!!Si tot trag de mine sa ma apuc de treaba ca acusica trece ziua si eu nu am facut nimic..Dar e asa greu…

In ciuda dezastrului fizic pe care il suport momentan ( sunt arsa, lesinata de somn, si abia imi tin ochii deschisi), psihic sunt mult mai bine. Mi-a ridicat starea de spirit cineva apropiat mie, care , prin postarea ei de pe blog, a retrait momentele copilariei, aducandu-mi aminte de bunicii mei si de oamenii din copilarie…Si atunci am realizat ca nu sunt atat de singura… Si m-am binedispus retraind momentele copilariei…pe care vi le voi povesti cu alta ocazie…Acum trebuie sa inchei aici ca trebuie sa intru intr-o sedinta…

Un comentariu:

SCHUMI spunea...

Mai..sa nu mai mergi la plaja fara protectie ca te bat! Hai, stii ca esti puternica! Sa nu gandesti ca esti singura, stii bine ca nu esti!
Nu mai lasa gandurile urate sa te deanjeze, fruntea sus si astfel nu vei pierde frumusetea lucrurilor care te inconjoara!