marți, 6 iulie 2010

Hotarare

Tot ce mi-am dorit in ultimii doi ani a fost sa ma iubesti…Am incercat, am asteptat, m-am enervat, mi-am facut din nou sperante…Insa, totul a fost in zadar.


Si m-am saturat…Si simt ca nu mai pot. A devenit mai puternic sentimentul de a nu mai putea decat acela de a spera. Si am inceput sa-mi doresc din ce in ce mai tare sa simt din nou primii fiori ai dragostei, primele iesiri, primele mangaieri…Si problema e ca incep sa simt un pic din toate acestea. Si imi place. Ma face sa ma simt speciala, importanta si imi da o stare de bine.

Asa ca…de ce sa nu-mi deschid inima altcuiva ?De ce sa nu las la o parte trecutul daca tot nu imi face bine si sa ma concentrez asupra viitorului?

Imi doresc un nou inceput, iar un nou inceput nu poate avea loc langa tine. Tu mi-ai demonstrat de atatea ori ca nu mai esti capabil sa ma mai faci sa ma simt speciala incat m-am saturat. De aceea nu mai pot continua sa merg inainte…Mai bine lasam totul intr-un colt , inchis, si fiecare ne vedem de viata noastra. Tu poate vei gasi pe cineva care sa te inteleaga si careia sa ii poti demonstra ce inseamna sa iubesti, iar eu, sa gasesc fericirea si linistea sufleteasca.

Nu am sa mint sa zic ca imi va fi bine si ca nu voi avea momente in care o sa-mi doresc cu disperare sa-ti aud vocea…Sunt convinsa ca vor fi multe astfel de momente. Insa sunt pregatita sa-mi asum acest risc decat sa ma mai complac in ceva ce imi face foarte mult rau si nu imi aduce decat nelinste.

Asa ca…daca nu ai fost capabil sa ma tii langa tine asuma-ti riscul. Nu mai vreau vorbe desarte, nu mai vreau minciuni sau pareri de rau. Lasa-ma sa fiu fericita si linistita ca a trecut mult timp de cand nu m-am mai simtit asa…

Un comentariu:

Suflet naiv spunea...

Creaza-ti un nou inceput