luni, 5 iulie 2010

Inceput sau sfarsit?

Mi-as dori un nou inceput. Mi-as dori sa ma simt din nou inocenta si sa cred in existenta unui Fat-Frumos calare pe un cal alb. Mi-as dori sa ma pot crede in puterea dragostei si sa fiu convinsa ca acolo unde exista iubire exista si fericire.

Mi-as dori sa fiu mai puternica, mai stapana pe mine si pe sentimente si sa am curaj. Mi-as dori sa ma trezesc dimineata si sa fiu fericita si multumita.

Mi-as dori…multe lucruri. Din pacate nimic nu se intampla. Pe nici un plan. Ma afund din ce in ce mai tare pe zi ce trece. Am ajuns sa cred ca starea mea naturala este cea de acum: trista si fara chef de nimic. Nici macar speranta nu mai exista, astfel incat nimic pare sa nu mai aiba sens.

Ma simt obosita si fara nici o putere. Nu mai am chef sa fiu fericita o zi doua si 3 disperata. Nu mai vreau sa ma mai incred in oameni si apoi sa-mi iau teapa. Nu ma mai simt in stare sa-mi pun sentimentele pe tava si sa constientizez inca o data ca am gresit. Nu te mai vreau in viata mea pentru ca ma faci sa sufar.

Vreau un nou inceput. Mi-as dori sa imi fac bagajele si sa plec undeva unde sa nu cunosc pe nimeni, unde sa fiu eu cu mine insami. Sa nu mai aud de Tine, de ai mei, de cei din jurul meu. Si cand ma linistesc, sa ma intorc si sa o iau de la capat. Fara tine, fara prezenta ta, fara privirea ta, fara vocea ta…Cred ca pot si ma simt capabila sa fac acest lucru. Saturatia a devenit mult mai mare decat dorinta si speranta.

Poate vei citi ce am scris sau poate nu. Oricum nu mai are importanta. Am incercat mult timp sa-ti captez atentia incat m-am saturat. Tu oricum nu intelegi nimic din ce spun, scriu sau fac.Tot ca tine faci, tot cum vrei si simti tu. Adica nu faci nimic. Decat sa dispari si sa reapari cand ai tu chef.

Lasa-ma sa imi traiesc propria viata. Uita ca exist. Uita ca am fost langa tine cand ti-a fost mai greu si uita ca m-ai lasat singura cand am avut eu nevoie. Uita ca te-am iubit si nu am primit nimic in schimb. Uita ca m-ai mintit. Uita tot: amintiri, ani si clipe. Nu imi faci decat rau iar eu nu mai pot.

Daca acum ceva timp am vazut ca pot trai fara tine, de ce sa nu o fac?De ce sa nu incetez sa ma mai gandesc la tine si sa incep sa-mi construiesc propria mea viata? Am putut odata si voi putea si de acum incolo. Voi incerca sa caut alt priviri, alti ochi, alte soapte, alte mangaieri. Imi voi demonstra ca viata poate fi frumoasa daca iti doresti si ca iubirea nu trebuie sa doara intotdeauna ci poate fi si frumoasa….

Niciun comentariu: