vineri, 23 iulie 2010

Uita de tot...

Nu am mai scris de ceva timp …Nu am mai scris pentru ca nu am avut starea necesara. Am observat ca toate postarile mele sunt triste , scriu doar cand sunt foarte trista. Iar in ultima perioada nu a mai existat acea tristete in sufletul meu. Nu am fost fericita insa am fost si sunt mai linistita.
In aceasta perioada m-am convins inca o data ca esti exact asa cum te descriu ceilalti din jurul meu: UN MINCINOS, un egoist, un dement, fara pic de caracter , fara nici un pic de frumusete- atat interioara cat si exterioara. Esti un zero. Un nimic.

E cam greu sa vezi ca omul alaturi de care ti-ai petrecut 4 ani din viata este asa. Am tot sperat ca e doar o fatada, ca ti-e frica sa iti mai deschizi sufletul in fata mea de teama sa nu iti iei din nou teapa. Insa nu este asa. Acesta esti tu. Iar eu nu te mai vreau asa…

Sunt convinsa ca te vei intoarce. Sunt sigura ca iar vor incepe telefoanele, vizitele in fata blocului meu, parerile de rau, iti vei declara iubirea… Insa, nimic nu mai are sens. Nimic din ce ai putea face nu ma mai poate face sa ma intorc. Nu mai vreau si nu mai pot. Nu te mai iubesc, asa cum nici tu nu ma mai iubesti. Mi-e bine fara tine. Ma simt libera, linistita…Nu mai exista intrebari si nu mai doresc raspunsuri. Ramai tu in lumea ta asa cum doresc si eu sa raman in lumea mea…

Un comentariu:

Suflet naiv spunea...

Nimic nu va mai fi ca la inceput